Новини проекту
Найзахопливіші детективи для підлітка
Wizeclub Education: курси додаткової освіти в Україні
Що робити, якщо болить поперек
Онлайн академія Mate academy – від мрії потрапити в IT до першої роботи
Мобільні додатки для підтримки організації навчання та співпраці в освітньому процесі
Школа англійської для дітей: важливість навчання та як вибрати кращу школу
Хто такий Зевс?
Вивчаємо англійську за допомогою читання
Благодійність та соціальна відповідальність бізнесу
Як обрати надувний басейн?
Як створити і розкрутити групу у Фейсбуці без блокування
Практичні рекомендації по вибору школи англійської мови
Options for checking articles and other texts for uniqueness
Різниця між Lightning та USB Type-C: одна з відмінностей iPhone
Столична Ювелірна Фабрика
Відеоспостереження у школі: як захистити своїх дітей?
Чим привабливий новий Айфон 14?
Розширений пакет за акційною ціною!
iPhone 11 128 GB White
Програмування мовою Java для дітей — як батьки можуть допомогти в навчанні
Нюанси пошуку репетитора з англійської мови
Плюси та мінуси вивчення англійської по Скайпу
Роздруківка журналів
Either work or music: 5 myths about musicians and work
На лижі за кордон. Зимові тури в Закопане
Яку перевагу мають онлайн дошки оголошень?
Огляд смартфону Самсунг А53: що пропонує південнокорейський субфлагман
БЕЗПЕКА В ІНТЕРНЕТІ
Вітаємо з Днем Вчителя!
Портал E-schools відновлює роботу
Канікули 2022
Підписано меморандум з Мінцифрою!

ОАП(11)

Дата: 26 грудня 2016 о 21:53, Оновлено 23 лютого 2021 о 15:27

Підручник VBA

уроки VBA

інсталятор VBA

1. Сайт дистанційної освіти

Розділ «Методи  побудови  алгоритмів», 22  години

Тема 1: «Структури даних», 4 години

Урок 1. (03.09.2013) Структури даних: проста змінна, масив, стек. посилання на завдання в Лазарус

Урок 2. (05.09.2013) Лабораторна робота № 1 «Використання стеку».

Урок 3. (10.09.2013) Черга.

Урок 4. (12.09.2013) Лабораторна робота № 2 «Використання черги».


Тема 2: «Основи теорії графів», 10 годин

Урок 5. (17.09.2013) Основні поняття теорії графів.

Урок 6. (19.09.2013) Практична робота № 1 "Основні поняття теорії графів".

Урок 7. (24.09.2013) Способи представлення графів.

Урок 8. (26.09.2013) Практична робота № 2 «Способи подання графів».

Урок 9. (01.10.2013) Пошук у ширину.

Урок 10. (03.10.2013) Пошук у глибину.

Урок 11. (08.10.2013) Лабораторна робота № 3 «Пошук у ширину та глибину».

Урок 12. (10.10.2013) Визначення найкоротшого шляху в графі, алгоритм Дейкстри.

Урок 13. (15.10.2013) Алгоритм Флойда-Уоршелла.

Урок 14. (17.10.2013) Лабораторна робота № 4 «Визначення найкоротшого шляху в графі».



Тема 3: «Елементи обчислювальної геометрії», 8 годин

Урок 15. (22.10.2013) Векторний добуток.

Урок 16. (24.10.2013) Напрямок повороту

Урок 17. (05.11.2013) Визначення площі многокутника

Урок 18. (07.11.2013) Розв’язування завдань на знаходження векторного добутка, напрямку повороту вектора, визначення площі многокутника

Урок 19. (12.11.2013) Лабораторна робота № 5 «Векторний добуток, напрямок повороту вектора, визначення площі многокутника».

Урок 20. (14.11.2013) Побудова опуклої оболонки.

Урок 21. (19.11.2013) Побудова опуклої оболонки.

Урок 22. (21.11.2013) Лабораторна робота № 6 «Побудова опуклої оболонки».


Розділ «Основи об’єктно-орієнтованого проектування», 10 годин

Тема 1: «Проектування об’єктно-орієнтованої архітектури», 4 години

Урок 23. (26.11.2013) Об’єкти та класи у програмуванні; атрибути та методи класів; зв’язки між класами та об’єктами: успадкування класів, асоціація і такі її різновиди, як агрегація, композиція, залежність.

Урок 24. (28.11.2013) Множинність полюсів асоціацій; проектування діаграм класів мовою UML.

Урок 25. (03.12.2013) Проектування об’єктно-орієнтованої архітектури об’єктно-орієнтованою мовою програмування.

Урок 26. (05.12.2013) Лабораторна робота № 7 «Проектування об’єктно-орієнтованої архітектури»


Тема 2: «Проектування поведінки програм», 6 годин

Урок 27. (10.12.2013) Проектування програмної логіки за допомогою діаграм діяльності мови UML.

Урок 28. (12.12.2013) Практична робота № 3 «Проектування програмної логіки»

Урок 29. (17.12.2013) Проектування об’єктної взаємодії за допомогою діаграм послідовностей мови UML. Практична робота № 4 «Проектування об’єктної взаємодії»

Урок 30. (19.12.2013) Створення простих об’єктно-орієнтованих програм на основі візуального моделювання.

Урок 31. (24.12.2013) Лабораторна робота № 8 «Розробка об’єктно-орієнтованої програми»

Урок 32. (25.12.2013) Розробка об’єктно-орієнтованої програми.


Розділ «Програмування графіки та мультимедіа», 16 годин

Тема 1: « Графіка у мові об’єктно-орієнтованого програмування », 8 годин

Урок 33. (14.01.2014) Об’єкти та компоненти мови програмування для відображення файлів з зображеннями.

Урок 34. (16.01.2014) Методи для креслення графічних примітивів.

Урок 35. (21.01.2014) Креслення графічних примітивів.

Урок 36. (23.01.2014) Креслення графічних примітивів.
Анімація на Pascal ABC

Урок 37. (28.01.2014) Практична робота № 5 «Створення зображень за допомогою графічних примітивів»

Урок 38. (30.01.2014) Побудова графіка функції.

Урок 39. (04.02.2014) Побудова графіка функції.

Урок 40. (06.02.2014) Лабораторна робота № 9 «Створення графіка функції».


Тема 2: «Мультимедійні можливості об'єктно-орієнтованої мови програмування. Довідкова система», 8 годин

Урок 41. (11.02.2014) Можливості та властивості компонентів для реалізації мультимедійних можливостей мови програмування(анімація)

Урок 42. (13.02.2014) Можливості та властивості компонентів для реалізації мультимедійних можливостей мови програмування(звук)

Урок 43. (18.02.2014) Можливості та властивості компонентів для реалізації мультимедійних можливостей мови програмування(відеофайли)

Урок 44. (20.02.2014) Практична робота № 6 «Відтворення анімації, відеофайлів, звуку»

Урок 45. (25.02.2014) Створення довідкової системи програми

Урок 46. (27.02.2014) Практична робота № 7 «Створення довідкової системи»

Урок 47. (04.03.2014) Лабораторна робота № 10 «Створення власного проекту з використанням анімації, відеофайлів, звуку»

Урок 48. (06.03.2014) Поповнення власної бібліотеки навчальних завдань

Коментарі:
Залишати коментарі можуть тільки авторизовані відвідувачі.