архів з інсталятором Lazarus (завантажити)
Основи візуального програмування (Кащеєв Л.Б.)
1. Налагоджування програм в лазарусі
2. УРОК . ВВІД І ВИВІД ДАНИХ
- практична робота (форма, кнопки, розмір)
3. УРОК. ТИПИ ДАНИХ . Типи даних презентація
2.Вивчаємо Lazarus. Інформатика 8 клас. Події. Обробники подій.
2. Lazarus відеоурок №3 (8 клас) типи даних, зміна типів, програма обчислення значення функції
4. Вивчаємо Lazarus. Інформатика 8 клас. Завдання 5.1.1 та Завдання 5.1.3
5.Алгоритми з розгалуженням
практична робота (розгалуження)
- "Алгоритми з розгалуженнями" Вправа 6.4.15
Створіть проект для визначення, чи можна з трьох відрізків із заданими довжинами утворити трикутник. Збережіть проект у папці з іменем Завдання 6.4.15, створеній у вашій папці.
4. Поняття підпрограми презентація
5. Урок. КОМПОНЕНТ TRADIOGROUP. ПРОЕКТ З ДЕКІЛЬКОМА ФОРМАМИ
6. Створюємо контролюючу програму «Карта України»
7. Створюємо програму з таймером «Диктант»
8. Створюємо програму для контролю знань
9. Створюємо програму «Калькулятор вчителя»
10 Пінг-понг
Практична робота
Практична робота
Практична робота
Графічне відображення даних мовами програмування. Практична робота 13. Рух. Завдання 1. Частина1.
Проект "Рух". Частина 2
9 клас. Практичні завдання з інформатики за підручником Й.Я.Ривкінда 2017 року.
Практична робота № 5. Комп’ютерне моделювання (друга частина в середовищі розробки Lazarus (Object Pascal)).( умова завдання)
9.Клас. (комп'ютерна модель).
Створити програму підрахунку кількості протонів та нейтронів в ядрі атома за введеними порядковим номером елемента в періодичній системі та атомній масі.
Графіка в Лазарусі
Графічні примітиви класу TCanvas в Lazarus (теорія)
1. Малюємо прямокутник
2. Малюємо будиночок