Project news
Найзахопливіші детективи для підлітка
Wizeclub Education: курси додаткової освіти в Україні
Що робити, якщо болить поперек
Онлайн академія Mate academy – від мрії потрапити в IT до першої роботи
Мобільні додатки для підтримки організації навчання та співпраці в освітньому процесі
Школа англійської для дітей: важливість навчання та як вибрати кращу школу
Хто такий Зевс?
Вивчаємо англійську за допомогою читання
Благодійність та соціальна відповідальність бізнесу
Як обрати надувний басейн?
Як створити і розкрутити групу у Фейсбуці без блокування
Практичні рекомендації по вибору школи англійської мови
Options for checking articles and other texts for uniqueness
Різниця між Lightning та USB Type-C: одна з відмінностей iPhone
Столична Ювелірна Фабрика
Відеоспостереження у школі: як захистити своїх дітей?
Чим привабливий новий Айфон 14?
Розширений пакет за акційною ціною!
iPhone 11 128 GB White
Програмування мовою Java для дітей — як батьки можуть допомогти в навчанні
Нюанси пошуку репетитора з англійської мови
Плюси та мінуси вивчення англійської по Скайпу
Роздруківка журналів
Either work or music: 5 myths about musicians and work
На лижі за кордон. Зимові тури в Закопане
Яку перевагу мають онлайн дошки оголошень?
Огляд смартфону Самсунг А53: що пропонує південнокорейський субфлагман
БЕЗПЕКА В ІНТЕРНЕТІ
Вітаємо з Днем Вчителя!
Портал E-schools відновлює роботу
Канікули 2022
Підписано меморандум з Мінцифрою!

Інформатика 8 клас

Date: 26 грудня 2016 о 11:09, Refreshed 23 лютого 2021 о 15:21

Завдання для дистанційного навчання в умовах карантину

Виконати завдання з програмування можна в
​он-лайн середовищі програмування Python

тема уроку презентація, тестові завдання Дата домашні завдання
1 Лінійне програмування на Python читати стор.13-22

Виконайте вправи

вправа 1

Вправа 2

Вправа 3

--------------------------------------------------------------------------

стор.22. практичне завдання  b.

(написати у блокноті та прислати файл або написати безпосередньо у повідомленні)

2 Логічні вирази читати стор.25-28.

Виконайте вправи

вправа 1

вправа 2

--------------------------------------------------------------------------------

стор.28. практичне завдання  b.

(написати у блокноті та прислати файл або написати безпосередньо у повідомленні)

3 величини логічного типу. Налагодження програм читати стор.25-28 01.04 стор.28. практичне завдання  b.

Блог "Програмування"

 опитувальник

спільна таблиця

№ уроку

Тема

дата

прим

Кодування даних (3 год)

1

Техніка безпеки при роботі з комп'ютером. Опрацювання даних як інформаційний процес. Кодування та декодування повідомлень.
Презентація 1. Урок 1.

2

Двійкове кодування. Одиниці вимірювання довжини двійкового коду. Кодування символів.             Практична робота. Завдання 1          Завдання 2    

3

Практична робота 1. Розв‘язування задач на визначення довжини двійкового коду текстових даних.                                      Практична 1

Апаратно-програмне забезпечення комп’ютера (5 год)

4

Архітектура комп’ютера.
 Завдання 1.        Завдання 3     Завдання 4           Завдання 5
Завдання 2   Завдання 6

5

Практична робота 2. Конфігурація комп’ютера під потребу

6

Ліцензії на програмне забезпечення, їх типи. Поняття інсталяції та деінсталяції програмного забезпечення.

7

Системне програмне забезпечення

8

Практична робота 3. Архівування та розархівування даних

Опрацювання текстових даних (6 год)

9

Формати файлів текстових документів. Створення, редагування та форматування текстових документів

10

Створення, редагування та форматування графічних об’єктів в текстовому документі

11

Практична робота 4. Створення текстового документа, що містить об’єкти різних типів

12

Стильове оформлення абзаців

13

Розділи. Структура документа

14

Практична робота 5. Структура документа. Автоматизоване створення змісту та покажчиків

Опрацювання об’єктів мультимедіа (6 год)

15

Формати аудіо- та відеофайлів. Програмне забезпечення для опрацювання об’єктів мультимедіа.

16

Захоплення аудіо та відео, створення аудіо-, відео фрагментів

17

Побудова аудіо- та відеоряду. Додавання до відеокліпу відеоефектів та налаштування переходів між його фрагментами

18

Практична робота 6. Створення відеокліпу. Додавання відеоефектів, налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду

19

Сервіси розміщення аудіо та відео файлів в Інтернеті

20

Практична робота 7. Розміщення аудіо- та відеоматеріалів в Інтернеті

Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування (8 год.)

21

Знайомство з середовищем програмування. Поняття мови програмування

22

Програмний проект і файли, що входять до його складу. Створення найпростішого проекту

23

Основні компоненти програми для ОС з графічним інтерфейсом

24

Поняття форми, елемента керування, події, обробника події.

25

Практична робота № 8. Створення об’єктно-орієнтованої програми, що відображає вікно повідомлення.

26

Поняття об’єкту та його властивостей і методів

27

Елементи керування «напис» та «кнопка»

28

Практична робота № 9. Створення програми з кнопками та написами.

Алгоритми роботи з об’єктами та величинами (20 год)

29

Величини (змінні і константи), їхні властивості. Прості типи величин

30

Елементи для введення даних

31

Співвідношення типів даних та елементів для введення даних, зчитування даних з елементів введення

32

Складання алгоритмів опрацювання величин у навчальному середовищі програмування, їх налагодження і виконання

33

Практична робота 10. Складання та виконання лінійних алгоритмів опрацювання величин в навчальному середовищі програмування

34

Величини числового, текстового та логічного типу, операції над ними

35

Практична робота 11. Налагодження готової програми

36

Виконання алгоритмів. Етапи розв'язування задач за допомогою комп’ютера

37

Логічні вирази. Оператори розгалуження

38

Вкладені розгалуження

39

Оператори повторення

40

Вкладені цикли

41

Поєднання повторення з розгалуженням

42

Алгоритми з повтореннями та розгалуженнями для опрацювання величин

43

Практична робота 12. Складання та виконання алгоритмів з повтореннями та розгалуженнями для опрацювання величин

44

Підготовка вхідних даних для тестування програм

45

Відображення базових графічних примітивів

46

Налаштування стилю та кольору примітивів засобами мови програмування

47

Відображення рисунків із зовнішніх файлів

48

Практична робота 13. Складання та виконання алгоритмів з графічним відображенням даних

49

Виконання та налагодження проектів

Технології опрацювання числових даних у середовищі табличного процесора (10 год)

50

Абсолютні, відносні й мішані посилання на комірки та діапазони комірок

51

Практична робота 14. Розв’язування задач на обчислення.

52

Призначення й використання математичних, статистичних, логічних функцій табличного процесора

53

Умовне форматування

54

Практична робота 15. Використання математичних, логічних та статистичних функцій табличного процесора. Умовне форматування

55

Створення та налагодження діаграм різного типу, вибір типу діаграми

56

Упорядковування даних у таблицях

57

Автоматичні та розширені фільтри. Проміжні підсумки

58

Практична робота 16. Упорядкування даних у таблицях. Автоматичні та розширені фільтри

59

Встановлення параметрів сторінки. Друкування електронної таблиці

Розв’язування компетентнісних задач (5 год)

60

Інформаційні системи у виробництві, зв’язку, торгівлі та побуті

61

Аналіз умови та складання плану розв'язування задачі

62

Вибір інформаційної технології для розв'язання задачі

63

Робота над розв'язанням задачі

64

Презентація кінцевого продукту

Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів із дослідження предметної галузі навчального курсу «Інформатика»
(4 год)

65

Вибір теми проекту

66

Реалізація проекту

67

Підготовка презентаційних матеріалів проекту

68

Захист проектних робіт

Резерв – 3 год

Comments:
Only authorized users can leave comments.